דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אופטימיזציה לקידום אתרים 

מאת    [ 30/11/2011 ]

מילים במאמר: 420   [ נצפה 1919 פעמים ]

לקוחות רבים הנמצאים בשלב תכנון ובניית אתר האינטרנט שלהם מעוניינים להקים אתר בעל נתונים אופטימליים ותואמים למנועי החיפוש. יחד עם זאת, ניתן להבחין בין תכנון ובניית אתר ידידותי למנועי החיפוש, לבין ביצוע אופטימיזציה לאתר עבור מנועי החיפוש.

למרות שתהליך תכנון האתר והאיפיון שלו נעשים על ידי בעל האתר ולעיתים משולבות בתהליך זה גם חברות פיתוח אתרים עצמן, חייבים לשים דגש כבר מתחילת התהליךעל התאמה למנועי חיפוש, קידום אורגני ו- SEO, בכדי שהאתר יענה לקריטריונים עליהם שמים דגש מנועי החיפוש בקביעת הדירוג לאתרים, ונגיש עבור אותם מנועי חיפוש.

חברת פיתוח אתרים כיום, מחוייבת מכורח הנסיבות, לפתח אתרים מותאמי סטנדרטים לקידום. זו דרישה בסיסית. הדגש צריך להיות בעיקר אך לא רק על תגיות מטה תיקניות ומותאמות לצרכי ותכני האתר, ניתנות לשינוי ממערכת הניהול כמובן, יכולת ניהול תכני האתר על מנת לשמור על דינמיות ואפשרויות שינוי תכנים ותמונות ברחבי האתר, דבר שבהחלט גוגל למשל שמה עליו דגש.

כמו כן, ניתן כבר בשלב פיתוח אתר האינטרנט לשלב קישורים חיצוניים לתוך האתר ואולי אף לדרוש זאת בחברת בניית האתרים.

ישנן חברות אחסון והקמת אתרים המספקות תבניות אתרים ומערכות ניהול תוכן מותאמי מנועי החיפוש וSEO. כאשר מציעים לכם בתוספת תשלום ביצוע אופטימיזציה לאתר כחלק מתהליך הבנייה עיצרו לרגע, הרי זה משהו שחייבים לדרוש שיהיה כחלק מהותי בתשתית האתר בעת סגירת הסכם עם חברת בניית אתרים. אפשרות נוספת מקובלת מאוד, הינה בחירת תבנית לאתר שבליבה שלה ישנה מערכת ניהול תוכן לאתר בנוייה מראש בהתאמה לSEO. אופטימיזציה של האתר ניתן לבצע בכל שלב – גם אם האתר כבר שנים באוויר.

רצוי מאוד לתת על זה את הדעת כבר בתחילת דרכו של האתר עם בנייתו.

על הקשר בין פיתוח אתרים לקידומם יגידו אנשים מסוימים מהתחום כי נדרשת הפרדה בין השניים. הן סוגי התעסקות והתמחות שונות בתכלית. כל סוג חברה דורש אנשים עם מערך כישורים וידע שונים. קידום אתרים דורש יכולות מחקר, שיווק, ניתוח, הסקת מסקנות ועוד. בניית אתרים דורשת יכולות של גרפיקה, פיתוח ותכנות, איפיון וראייה רחבה קדימה ועוד.

יחד עם זאת, אנחנו בבטרקום דוגלים בנאמר ועומדים מאחורי האמירה שניתן להיות מפתח, מעצב, מקדם ומנהל אתרים בו זמנית. הכל תלוי אנשי המומחיות שיש ברשותך.

אופטימיזציה לאתרים לקראת קידום הינו השלב הקדם ראשון והינו מהווה גם השלב הקריטי ביותר אם לא החשוב מכולם. אם ההתחלה לא נעשית כמו שצריך, בראייה אופטימלית לקידום, הרי שאר השלבים יגררו את הטעויות.

 

יש חברות בנייה רבות שמבינות ויודעות כיצד לקדם אתר ומציעות את השרות כחלק נוסף בחוזה וכתהליך אופטימיזציה ארוך טווח ללקוח. יש להיזהר מחברות המציעות חוזי בניית אתרים המציעים שירותי SEO מידיים וקצרי טווח - אתר כזה לא יביא לתוצאות שיווקיות מספקות.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב